Z giełdy. Słomczyn
Niewielu oglądających, mniejsza niż zwykle podaż ciężarówek i dostawczaków – wyjątkowo skromnie w porównaniu z minionymi tygodniami wypadła handlowa niedziela na tutejszym placu. Naliczyliśmy ok. 40 ciągników siodłowych i ok. 250 aut dostawczych, głównie furgonów.
Niewielu oglądających, mniejsza niż zwykle podaż ciężarówek i dostawczaków – wyjątkowo skromnie w porównaniu z minionymi tygodniami wypadła handlowa niedziela na tutejszym placu. Naliczyliśmy ok. 40 ciągników siodłowych i ok. 250 aut dostawczych, głównie furgonów. Wśród tych pierwszych dominowały wozy szwedzkie, wyprodukowane po 2000 r., w alejkach z dostawczakami przeważały auta niemieckie: Volkswageny, Mercedesy i Ople z drugiej połowy ubiegłej dekady.
Mercedes MB100 2.4 D |
1995 / 240 |
furgon |
8,0 tys. zł |
VW T4 1.9 TDI |
1996 / 289 |
furgon |
13,0 tys. zł |
MB Sprinter 2.3 D |
1996 / 307 |
furgon |
20,0 tys. zł |
MB Sprinter 2.9 TD |
1997 / 290 |
furgon |
21,5 tys. zł |
Opel Movano 2.8 TD |
1999 / 277 |
furgon |
22,0 tys. zł |
MB Sprinter 2.9 TD |
1999 / 270 |
furgon |
31,9 tys. zł |
MB Vito 2.2 CDI |
2000 / 230 |
furgon |
21,0 tys. zł |
VW LT46 2.5 TD |
2000 / 198 |
furgon |
33,0 tys. zł |
Scania 124L 11.7 TD |
2001 / 700 |
ciągnik |
120,0 tys. zł |
Volvo FH 12 12.1 TD |
2002 / 700 |
ciągnik |
130,0 tys. zł |