Z giełdy. Elizówka.
Brakuje tutaj samochodów dostawczych zbudowanych na bazie aut miejskich. Właściciele małych firm skarżą się, że bardzo trudno znaleźć samochód, który jest zarejestrowany jako ciężarowy, nadaje się do przewożenia drobnego towaru, a jednocześnie zachowuje większość walorów użytkowych zwykłej osobówki.
Brakuje tutaj samochodów dostawczych zbudowanych na bazie aut miejskich. Właściciele małych firm skarżą się, że bardzo trudno znaleźć samochód, który jest zarejestrowany jako ciężarowy, nadaje się do przewożenia drobnego towaru, a jednocześnie zachowuje większość walorów użytkowych zwykłej osobówki. - Do przewożenia warzyw nie potrzebuję od razu busa, który dużo pali i ciężko się nim manewruje - tłumaczył nam pan Robert, właściciel niewielkiego sklepu.
VW LT28 2.4 TD |
1991 / 296 |
furgon |
5,0 tys. zł |
Citroen C25 1.9 D |
1993 / 274 |
brygadowa |
8,0 tys. zł |
Fiat Ducato 2.5 TD |
1997 / 170 |
furgon |
17,0 tys. zł |
MB Sprinter 2.9 TD |
1997 / 313 |
furgon |
22,5 tys. zł |
MB Vito 2.2 CDI |
1999 / 171 |
kombi |
23,0 tys. zł |
Opel Movano 2.8 TD |
1999 / 300 |
furgon |
22,9 tys. zł |
Lublin 3 2.4 TD |
2000 / 139 |
furgon |
9,9 tys. zł |
Renault Master 2.5 dCi |
2002 / 154 |
furgon |
29,9 tys. zł |
VW T5 1.9 TDI |
2005 / 87 |
furgon |
50,0 tys. zł |
Opel Combo 1.3 CDTI |
2005 / 70 |
furgon |
27,0 tys. zł |