Z giełdy. Gliwice
Z końcem wakacji skończyły się pustki w ciężarowo-dostawczej części tutejszej giełdy i wróciła podażowa obfitość. W pierwszą wrześniową niedzielę pojawiło się tu około setki samochodów użytkowych, czyli nawet trochę więcej, niż mógł zmieścić przewidziany dla nich plac. W rezultacie część dostawczaków stała przy osobówkach i na poboczach przygiełdowych dróg.
Z końcem wakacji skończyły się pustki w ciężarowo-dostawczej części tutejszej giełdy i wróciła podażowa obfitość. W pierwszą wrześniową niedzielę pojawiło się tu około setki samochodów użytkowych, czyli nawet trochę więcej, niż mógł zmieścić przewidziany dla nich plac. W rezultacie część dostawczaków stała przy osobówkach i na poboczach przygiełdowych dróg. Tradycyjnie najliczniej były reprezentowane marki niemieckie, ale można było spotkać też wszystkie inne. Podobnie rzecz miała się z nadwoziami: obok najczęściej wystawianych furgonów sporo było busów, aut skrzyniowych, wywrotek, a nawet kilka rzadko dotąd spotykanych podwozi pod zabudowę. Wrócił handel samochodami świeżo sprowadzonymi z zagranicy. Kto szukał czegoś z importu, lecz wolał uniknąć załatwiania formalności rejestracyjnych, mógł znaleźć samochody na nowiutkich polskich blachach.
Iveco Eurocargo 3.9 D |
1993 / 220 |
skrzynia |
15,2 tys. zł |
Fiat Ducato 2.5 D |
1996 / 105 |
furgon |
15 tys. zł |
Ford Transit 2.5 D |
1996 / 153 |
(bus 9 os.) |
16 tys. zł |
MB Sprinter 308 2.3 D |
1997 / 350 |
furgon |
23 tys. zł |
VW LT35 2.5 TDI |
2000 / 300 |
widelec |
5 tys. zł |
VW LT46 2.8 TDI |
2000 / 183 |
chłodnia |
46 tys. zł |
Renault Kangoo 1.9 D |
2001 / 167 |
izoterma |
10 tys. zł |
VW T4 2.5 D |
2003 / 136 |
skrzynia |
40 tys. zł |
Iveco Daily 2.3 JTD |
2005 / 148 |
brygadowa |
49 tys. zł |
VW LT 35 2.8 TDI |
2005 / 110 |
furgon |
56,5 tys. zł |