Z giełdy. Kraków
Upalna pogoda spowodowała, że w ostatnią sobotę (12.07) na giełdę przybyli nieliczni klienci. Szukali głównie starszych pojazdów skrzyniowych z brygadową kabiną, które nadają się jako środek transportu dla niewielkich ekip budowlanych. To jedne z niewielu typów dostawczaków, które na tutejszym placu sprzedają się niemal od ręki. Prym wiodą Volkswageny T4.
Upalna pogoda spowodowała, że w ostatnią sobotę (12.07) na giełdę przybyli nieliczni klienci. Szukali głównie starszych pojazdów skrzyniowych z brygadową kabiną, które nadają się jako środek transportu dla niewielkich ekip budowlanych. To jedne z niewielu typów dostawczaków, które na tutejszym placu sprzedają się niemal od ręki. Prym wiodą Volkswageny T4. Również i tym razem nie zabrakło tego typu pojazdów.
Nabywcy interesowali się głównie białą "te-czwórką" z 1992 roku, która miała pod maską silnik Diesla 2.4 i kosztowała 12 tys. zł. Oprócz tego zainteresowanie wzbudzał Mercedes Sprinter z 1999 roku o przebiegu 230 tys. km. Miał on brygadową kabinę i najkrótszą z możliwych pak. Napędzał go diesel 2.3. Do ceny wywoławczej - 35 tys. zł - trzeba było doliczyć opłaty, bowiem pojazd został sprowadzony z zagranicy.
MB Sprinter 2.9 TD |
1996 / 300 |
skrzynia |
21,9 tys. zł |
Ford Transit 2.4 D |
1997 / 247 |
skrzynia |
25,9 tys. zł |
VW LT35 2.5 TDI |
1997 / 285 |
skrzynia |
27,5 tys. zł |
Lublin II 2.4 D |
1998 / 180 |
skrzynia |
9,8 tys. zł |
Peugeot Partner 1.9 D |
1998 / 186 |
furgon |
11,8 tys. zł |
Ford Transit 2.4 D |
1998 / 179 |
skrzynia |
27,5 tys. zł |
MB Sprinter 2.9 TD |
1999 / 273 |
furgon |
30 tys. zł |
Iveco Daily 2.8 TD |
2000 / 220 |
skrzynia |
45 tys. zł |
Fiat Doblo 1.2 B |
2003 / 130 |
furgon |
18,5 tys. zł |
VW T5 1.9 TDI |
2004 / 150 |
furgon |
44,9 tys. zł |