Z giełdy. Elizówka
Na placach podlubelskiej giełdy handel w ostatnią niedzielę szedł kiepsko. Wśród wystawionych na sprzedaż ok. 50 samochodów użytkowych najwięcej było furgonetek. Kombiaki, skrzynki i inne zabudowy stanowiły niewielki ułamek oferty. Sporym zainteresowaniem cieszył się jedynie VW LT40 z 1988 roku, który jak na swoje lata był nieźle utrzymany.
Na placach podlubelskiej giełdy handel w ostatnią niedzielę szedł kiepsko. Wśród wystawionych na sprzedaż ok. 50 samochodów użytkowych najwięcej było furgonetek. Kombiaki, skrzynki i inne zabudowy stanowiły niewielki ułamek oferty. Sporym zainteresowaniem cieszył się jedynie VW LT40 z 1988 roku, który jak na swoje lata był nieźle utrzymany. Wśród młodszych samochodów, głównie wyglądem, uwagę zwracał srebrny Mercedes Vito z 1999 roku, z 17-calowymi alufelgami.
VW LT40 2.4 D |
1988 / 260 |
furgon |
7,0 tys. zł |
Mercedes MB100 2.4 D |
1992 / 310 |
furgon |
9,6 tys. zł |
Fiat Ducato 1.9 D |
1995 / 233 |
furgon |
11,0 tys. zł |
Hyundai H100 2.5 D |
1995 / 176 |
kombi |
10,5 tys. zł |
Peugeot Boxer 2.5 TD |
1997 / 219 |
furgon |
14,0 tys. zł |
VW LT28 2.5 TDI |
1998 / 150 |
furgon |
25,9 tys. zł |
MB Vito 2.2 CDI |
1999 / 264 |
kombi |
19,0 tys. zł |
Citroen Jumper 2.0 HDI |
2002 / 149 |
furgon |
29,2 tys. zł |
Opel Vivaro 1.9 DTi |
2003 / 212 |
furgon |
26,0 tys. zł |
Ford Transit 2.0 TDDi |
2005 / 100 |
furgon |
46,5 tys. zł |