Z giełdy. Słomczyn
Handlujący dostawczakami nie mogli tym razem narzekać na brak zdecydowanych kupców. Wzięciem cieszyły się auta młodsze, 4-6-letnie. Oglądano głównie wozy w wersjach kombi, skrzyniowych oraz ramy pod zabudowę. Targu dobiło kilku właścicieli świeżo sprowadzonych, niewielkich busów produkcji niemieckiej, żywo interesowano się salonowymi kombivanami Renault i Peugeota.
Handlujący dostawczakami nie mogli tym razem narzekać na brak zdecydowanych kupców. Wzięciem cieszyły się auta młodsze, 4-6-letnie. Oglądano głównie wozy w wersjach kombi, skrzyniowych oraz ramy pod zabudowę. Targu dobiło kilku właścicieli świeżo sprowadzonych, niewielkich busów produkcji niemieckiej, żywo interesowano się salonowymi kombivanami Renault i Peugeota. Atutami tych ostatnich były nieduże przebiegi i pełna dokumentacja serwisowa. Na ciężarowym placu poważne rozmowy toczyli właściciele małych wywrotek i dystrybucyjnych podwozi z zabudowami kontenerowymi.
MB Atego 5.7 TD |
1998 / 447 |
kontener |
52,5 tys. zł |
MAN 8.174 4.6 TD |
2000 / 126 |
wywrotka |
78,0 tys. zł |
VW T4 2.5 TDI |
2001 / 196 |
kombi |
28,9 tys. zł |
Iveco Daily 2.8 TD |
2001 / 241 |
rama |
42,5 tys. zł |
Opel Vivaro 1.9 DTI |
2002 / 167 |
kombi |
31,1 tys. zł |
MB Vito 2.2 CDI |
2002 / 1114 |
kombi |
36,5 tys. zł |
Peugeot Partner 1.9 HDI |
2003 / 167 |
kombi |
21,0 tys. zł |
Renault Kangoo 1.5 dCi |
2004 / 96 |
kombi |
24,6 tys. zł |
Peugeot Partner 2.0 HDI |
2004 / 110 |
kombi |
25,0 tys. zł |
Renault Kangoo 1.5 dCi |
2006 / 33 |
kombi |
29,5 tys. zł |