Z giełdy. Elizówka
Na giełdzie w Elizówce z każdą niedzielą frekwencja jest coraz wyższa. W niedzielę na placu było 70 aut użytkowych, z których około 40 procent miało zagraniczne tablice rejestracyjne. Około 70 proc. oferowanych do sprzedaży pojazdów stanowiły najtańsze furgonetki, pozostałe były to głównie brygadówki i skrzynie, zaś kontenery i chłodnie stanowiły jedynie ułamek wśród wystawionych pojazdów.
Elizówka.
Z każdą niedzielą frekwencja jest tu wyższa. W niedzielę na placu było 70 aut użytkowych, z których około 40 procent miało zagraniczne tablice rejestracyjne. Około 70 proc. oferowanych do sprzedaży pojazdów stanowiły najtańsze furgonetki, pozostałe były to głównie brygadówki i skrzynie, zaś kontenery i chłodnie stanowiły jedynie ułamek wśród wystawionych aut.
Nie zmienia się to, że najlepszą opinią wśród kupujących pod Lublinem cieszą się większe i mniejsze Mercedesy. Tym razem wybór roczników aut tej marki był spory, zaczynając od MB100 z końca lat 80., a kończąc na najnowszej wersji Sprintera z 2007 roku.
Citroen C25 2.5 D |
1993 / 340 |
furgon |
10,9 tys. zł |
Iveco Turbo Daily 2.5 TD |
1995 / 250 |
furgon |
12,5 tys. zł |
Polonez Truck 1.9 D |
1996 / 124 |
furgon |
4,2 tys. zł |
Ford Transit 2.5 D |
1997 / 340 |
furgon |
13,2 tys. zł |
Renault Master 2.8 DTI |
1998 / 230 |
furgon |
26,0 tys. zł |
MB Sprinter 2.3 D |
1998 / 176 |
furgon |
26,5 tys. zł |
Iveco Turbo Daily 2.3 H |
2004 / 165 |
furgon |
55,0 tys. zł |
Iveco Turbo Daily 2.3 HPI |
2004 / 130 |
kontener |
75,0 tys. zł |
Ford Transit 2.0 TDDi |
2006 / 70 |
furgon |
35,5 tys. zł |
MB Sprinter 2.2 CDI |
2007 / 8 |
furgon |
126,0 tys. zł |