Z giełdy. Gliwice
Na placu szczelnie w niedzielę zastawionym dostawczakami i pojedynczymi większymi ciężarówkami nie dominowała wyraźnie żadna marka. Wśród zabudów przeważały tradycyjnie furgony. Mniej niż zwykle przyjechało busów, a te, które się pokazały, miały przeważnie logo Volkswagena. Ceny wywoławcze nie zmieniły się w porównaniu z notowaniami lutowymi i z marca.
Na placu szczelnie w niedzielę zastawionym dostawczakami i pojedynczymi większymi ciężarówkami nie dominowała wyraźnie żadna marka. Wśród zabudów przeważały tradycyjnie furgony. Mniej niż zwykle przyjechało busów, a te, które się pokazały, miały przeważnie logo Volkswagena. Ceny wywoławcze nie zmieniły się w porównaniu z notowaniami lutowymi i z marca.
Nissan Vanette 2.0 D |
1992 / 240 |
bus (5 os.) |
5,9 tys. zł |
Fiat Ducato 2.5 D |
1994 / 239 |
furgon |
16,8 tys. zł |
VW Caravelle 2.4 D |
1995 / 261 |
bus (7 os.) |
15 tys. zł |
MB Vito 2.2 D |
2000 / 263 |
furgon |
21,5 tys. zł |
Iveco Daily 2.8 D |
2001 / 350 |
furgon |
35,4 tys. zł |
Peugeot Boxer 2.8 HDI |
2002 / 170 |
furgon |
29,9 tys. zł |
Opel Movano 2.5 TDI |
2003 / 188 |
chłodnia |
52,5 tys. zł |
Ford Transit 2.4 TDI |
2004 / 89 |
furgon |
45,9 tys. zł |
VW Transporter 1.9 TDI |
2004 / 120 |
bus (9 os.) |
58 tys. zł |
Renault Master 2.5 dCi |
2005 / 198 |
furgon |
34,9 tys. zł |