Z giełdy. Przeźmierowo
W niedzielę dopisali zarówno klienci, jak i oferujący auta użytkowe. Nie oznacza to jednak, że każdy chętny znalazł dla siebie odpowiedni samochód. Brakowało niektórych modeli małych dostawczaków (np. VW Caddy), jak i samochodów azjatyckich o dopuszczalnej masie całkowitej 2,8-3,5 t. Wśród tanich aut podobało się kilka Fordów Transitów z początków ubiegłej dekady. Spora podaż sprawiała, że sprzedający byli gotowi do negocjacji.
W niedzielę dopisali zarówno klienci, jak i oferujący auta użytkowe. Nie oznacza to jednak, że każdy chętny znalazł dla siebie odpowiedni samochód. Brakowało niektórych modeli małych dostawczaków (np. VW Caddy), jak i samochodów azjatyckich o dopuszczalnej masie całkowitej 2,8-3,5 t. Wśród tanich aut podobało się kilka Fordów Transitów z początków ubiegłej dekady. Spora podaż sprawiała, że sprzedający byli gotowi do negocjacji. Podobnie z "blaszakami" MB Sprinter pochodzącymi z drugiej połowy lat 90. Sporo osób gromadziło się przy tanich, cztero-, pięcioletnich Oplach Vivaro (37-46 tys. zł), nielicznych Fiatach Ducato oraz francuskich furgonach. W grupie małych samochodów prym wiodą auta francuskie, choć wystawionym "bliźniaczym" Citroenom Berlingo i Peugeotom Partnerom można było zarzucić zaniedbane szoferki, mokre silniki i sfatygowane ogumienie.
Fiat Ducato 2.5 D |
1990 / 274 |
skrzynia |
6,9 tys. zł |
Ford Transit 2.5 D |
1992 / 326 |
furgon |
10,0 tys. zł |
Citroen Berlingo 1.9 D |
1996 / 194 |
furgon |
12,2 tys. zł |
MB Sprinter 2.3 D |
1996 / 215 |
furgon |
27,0 tys. zł |
Ford Transit 2.5 D |
1997 / 268 |
furgon |
26,0 tys. zł |
MB Sprinter 2.9 D |
1998 / 390 |
kontener |
40,0 tys. zł |
Peugeot Boxer 1.9 D |
1999 / 176 |
furgon |
24,0 tys. zł |
Citroen Jumper 2.5 TD |
2000 / 185 |
kontener |
36,0 tys. zł |
MB Sprinter 2.2 CDI |
2002 / 149 |
furgon |
59,0 tys. zł |
Renault Master 2.8 TD |
2004 / 130 |
furgon |
61,5 tys. zł |