Z giełdy. Słomczyn
Sporo potencjalnych kupców gromadzi się tu ostatnio przy autach z zabudowami skrzyniowymi i podwoziach pod zabudowę. Co ciekawe, skrzyniówki i ramy najczęściej oglądają drobni przewoźnicy świadczący usługi pomocy drogowej. - Taki wóz stosunkowo łatwo i tanio można przerobić na autolawetę, a na rynku brakuje używanych, fabrycznych holowników - usłyszeliśmy.
Sporo potencjalnych kupców gromadzi się tu ostatnio przy autach z zabudowami skrzyniowymi i podwoziach pod zabudowę. Co ciekawe, skrzyniówki i ramy najczęściej oglądają drobni przewoźnicy świadczący usługi pomocy drogowej. - Taki wóz stosunkowo łatwo i tanio można przerobić na autolawetę, a na rynku brakuje używanych, fabrycznych holowników - usłyszeliśmy. Wśród podwozi pod zabudowę i skrzyniówek najwięcej było tu w niedzielę pojazdów młodszych, głównie z lat 2000-2005, o DMC do 3,5 t.
Citroen Jumper 2.5 D |
2000 / 171 |
rama |
18,6 tys. zł |
VW LT35 2.5 TDI |
2000 / 192 |
skrzynia |
29,0 tys. zł |
MB Sprinter 310 2.9 TD |
2000 / 227 |
skrzynia |
33,5 tys. zł |
MB Sprinter 311 2.2 CDI |
2000 / 181 |
skrzynia |
34,5 tys. zł |
Opel Movano 2.5 TD |
2001 / 175 |
skrzynia |
35,5 tys. zł |
Fiat Ducato 2.8 JTD |
2002 / 169 |
rama |
26,9 tys. zł |
Iveco Daily 2.8 TD |
2002 / 111 |
rama |
36,2 tys. zł |
Iveco Daily 2.8 TD |
2003 / 140 |
skrzynia |
42,6 tys. zł |
Ford Transit 2.4 TD |
2004 / 147 |
rama |
39,5 tys. zł |
MB Sprinter 308 2.2 CDI |
2005 / 133 |
rama |
44,0 tys. zł |