Z giełdy. Gliwice
Tym razem samochody ciężarowe i dostawcze nie mieściły się na wyznaczonym dla nich placu. Handlowano więc i na przyległych ulicach, gdzie parkowały głównie pojazdy większe. Bogactwo marek i rodzajów zabudów wielkie, były mikrobusy oraz furgonetki z kabiną brygadową. Sporo pojazdów na zagranicznych blachach.
Tym razem samochody ciężarowe i dostawcze nie mieściły się na wyznaczonym dla nich placu. Handlowano więc i na przyległych ulicach, gdzie parkowały głównie pojazdy większe. Bogactwo marek i rodzajów zabudów wielkie, były mikrobusy oraz furgonetki z kabiną brygadową. Sporo pojazdów na zagranicznych blachach.
Ford Transit 2.5 D |
1995 / 263 |
bus (9 os.) |
11,5 tys. zł |
Fiat Fiorino 1.7 D |
1996 / 100 |
furgon |
6,2 tys. zł |
VW T4 2.5 TDI |
1997 / 190 |
brygadowa |
19,8 tys. zł |
Renault Master 2.5 D |
1998 / 324 |
furgon |
18,7 tys. zł |
VW T4 2.5 TDI |
1999 / 190 |
bus (9 os.) |
38,8 tys. zł |
MB Sprinter 2.2 D |
2000/ 230 |
furgon |
30,5 tys. zł |
Citroen Berlingo 2.0 HDI |
2002 / 188 |
furgon |
19,9 tys. zł |
Nissan Cabstar 2.5 TDI |
2002 / 156 |
izoterma |
31,8 tys. zł |
Renault Kangoo 1.5 dCi |
1994 / 198 |
furgon |
25,5 tys. zł |
Fiat Ducato 2.3 JTD |
2005 / 199 |
furgon |
46 tys. zł |