Z giełdy. Przeźmierowo
Przyjrzeliśmy się dostawczym maluchom. Wśród nich w relacji ceny do stanu technicznego najlepiej wyglądały samochody z ośmio-, dziesięcioletnimi życiorysami. Zainteresowaniem cieszyły się głównie auta niemieckich producentów. Kilkuletnimi furgonetkami (głównie produkcji francuskiej) mało kto się interesował, bo były drogie.
Przyjrzeliśmy się dostawczym maluchom. Wśród nich w relacji ceny do stanu technicznego najlepiej wyglądały samochody z ośmio-, dziesięcioletnimi życiorysami. Zainteresowaniem cieszyły się głównie auta niemieckich producentów. Kilkuletnimi furgonetkami (głównie produkcji francuskiej) mało kto się interesował, bo były drogie.
Ford Courier 1.8 D |
1991 / 290 |
furgon |
3,6 tys. zł |
Seat Terra 1.4 D |
1993 / 182 |
furgon |
3,9 tys. zł |
Citroen C15 1.8 D |
1996 / 210 |
furgon |
4,9 tys. zł |
Polonez Truck 1.6 B+G |
1997 / 147 |
pikap |
4,2 tys. zł |
VW Caddy 1.9 D |
1997 / 155 |
furgon |
13,2 tys. zł |
Renault Kangoo 1.9 D |
1998 / 120 |
furgon |
15,2 tys. zł |
Citroen Berlingo 1.9 D |
1998 / 185 |
furgon |
14,8 tys. zł |
Skoda Pickup 1.9 D |
2000 / 167 |
pikap |
13,5 tys. zł |
Renault Kangoo 1.9 D |
2002 / 97 |
furgon |
24,5 tys. zł |
Citroen Berlingo 2.0 HDI |
2005 / 110 |
furgon |
39,0 tys. zł |