Z giełdy. Słomczyn
W drugą niedzielę stycznia pojawiło się tu wielu oglądających, duża (ok. 300 szt.) była też podaż aut użytkowych. Najwięcej osób gromadziło się przy samochodach o DMC w przedziale 2,8-3,5 t. Oglądający najczęściej zwracali uwagę na dostawczaki w cenie do 30 tys. zł. Największym zainteresowaniem cieszyły się auta niemieckie, głównie Mercedesy i Volkswageny. Pojazdy tych dwóch marek w różnych wariantach zabudowy stanowiły grubo ponad połowę dostawczej oferty.
W drugą niedzielę stycznia pojawiło się tu wielu oglądających, duża (ok. 300 szt.) była też podaż aut użytkowych. Najwięcej osób gromadziło się przy samochodach o DMC w przedziale 2,8-3,5 t. Oglądający najczęściej zwracali uwagę na dostawczaki w cenie do 30 tys. zł. Największym zainteresowaniem cieszyły się auta niemieckie, głównie Mercedesy i Volkswageny. Pojazdy tych dwóch marek w różnych wariantach zabudowy stanowiły grubo ponad połowę dostawczej oferty.
Mimo sporej liczby dostawczaków wystawianych na sprzedaż i niemałej liczby potencjalnych kupujących sprzedający narzekali na brak konkretnych kupców. - Co z tego, że autom przygląda się wielu giełdowiczów, skoro większość z nich to oglądacze, niezainteresowani zakupem. Początek roku to tradycyjnie czas, gdy ludzie sondują rynek i przyglądają się cenom. Prawdziwy ruch zacznie się tu zapewne tradycyjnie z początkiem wiosny - powiedział nam pan Tomasz z Radomia, zawodowo zajmujący się handlem samochodami.
VW T4 2.4 D |
1993 / 306 |
brygadowa |
13,0 tys. zł |
Ford Transit 2.5 D |
1994 / 270 |
autolaweta |
17,5 tys. zł |
MB Sprinter 2.9 TD |
1996 / 318 |
furgon |
27,0 tys. zł |
Ford Transit 2.5 D |
1997 / 249 |
furgon |
11,9 tys. zł |
MB Sprinter 2.9 TD |
1997 / 277 |
rama |
29,0 tys. zł |
MAN F2000 12.0 TD |
1997 / 760 |
skrzynia |
91,0 tys. zł |
VW T4 2.5 TD |
1998 / 300 |
furgon |
23,5 tys. zł |
MB Sprinter 2.9 TD |
1998 / 174 |
skrzynia |
34,0 tys. zł |
MB Sprinter 2.9 TD |
1998 / 216 |
kontener |
35,0 tys. zł |
VW LT35 2.5 TD |
2000 / 230 |
furgon |
29,0 tys. zł |