Z giełdy. Elizówka
Podaż aut na podlubelskiej giełdzie już dawno nie była tak duża. Na placu z dostawczakami ciasno ustawionych stało prawie 70 wozów. Jak na złość, niezwykłą niespodziankę dla importerów przygotował urząd skarbowy, którego pracownicy sprawdzali każde auto z zachodnimi blachami i skrupulatnie sprawdzali, czy wystawione za szybą ceny pasowały do deklarowanej podczas odprawy wartości sprowadzonego samochodu.
Podaż aut na podlubelskiej giełdzie już dawno nie była tak duża. Na placu z dostawczakami ciasno ustawionych stało prawie 70 wozów. Jak na złość, niezwykłą niespodziankę dla importerów przygotował urząd skarbowy, którego pracownicy sprawdzali każde auto z zachodnimi blachami i skrupulatnie sprawdzali, czy wystawione za szybą ceny pasowały do deklarowanej podczas odprawy wartości sprowadzonego samochodu.
| MB 410 2.9 D |
1993 / 360 |
furgon |
16,0 tys. zł |
| VW LT45 2.4 TD |
1994 / 262 |
furgon |
11,0 tys. zł |
| Ford Transit 2.5 D |
1996 / 386 |
bus (9-os.) |
16,0 tys. zł |
| VW T4 1.9 TD |
1996 / 280 |
kombi |
19,5 tys. zł |
| MB Sprinter 412 2.9 TD |
1996 / 251 |
furgon |
31,0 tys. zł |
| Lublin 2.4 D |
1998 / 140 |
kombi |
9,5 tys. zł |
| MB Vito 108 2.2 CDI |
2000 / 113 |
furgon |
25,4 tys. zł |
| Citroen Jumper 2.5 D |
2000 / 164 |
furgon |
22,0 tys. zł |
| Ford Transit 2.0 TDdi |
2002 / 132 |
furgon |
36,0 tys. zł |
| Opel Vivaro 1.9 DTI |
2002 / 79 |
kombi |
52,0 tys. zł |