Z giełdy. Przeźmierowo
Koniec lata i w ostatnią niedzielę na tutejszym placu pojawiło się więcej dostawczaków. Nie zdziwiło to giełdowych bywalców, ich zdaniem z taką sytuacją będziemy mieli do czynienia przez całą jesień. Pewnym zaskoczeniem było natomiast to, że na ostatniej giełdzie znacząco zmniejszyła się liczba aut z zabudowami skrzyniowymi i kontenerowymi, których sporo oferowano do sprzedaży w kilku poprzednich tygodniach.
Koniec lata i w ostatnią niedzielę na tutejszym placu pojawiło się więcej dostawczaków. Nie zdziwiło to giełdowych bywalców, ich zdaniem z taką sytuacją będziemy mieli do czynienia przez całą jesień. Pewnym zaskoczeniem było natomiast to, że na ostatniej giełdzie znacząco zmniejszyła się liczba aut z zabudowami skrzyniowymi i kontenerowymi, których sporo oferowano do sprzedaży w kilku poprzednich tygodniach. Do łask wróciły furgony. Niestety nie wszystkie były w odpowiednim stanie. Podobały się kilkuletnie auta azjatyckie. Z uwagi na dość wygórowane notowania mniejszą liczbę zdecydowanych klientów widzieliśmy wśród oglądających kilkulatki europejskie (głównie Fordy Transity i MB Sprintery). W dobrej kondycji znajdowało się kilka wystawionych Iveco Daily, o przysłowiową pomstę do nieba wołał natomiast stan większości Fiatów Ducato.
Peugeot J5 2.5 D |
1989 / 327 |
furgon |
5,2 tys. zł |
VW T4 2.4 D |
1992 / 314 |
furgon |
10,8 tys. zł |
Fiat Ducato 2.5 D |
1993 / 290 |
skrzynia |
8,0 tys. zł |
Peugeot Boxer 2.5 D |
1996 / 207 |
furgon |
16,9 tys. zł |
Fiar Ducato 2.5 D |
1997 / 302 |
furgon |
16,5 tys. zł |
LDV Convoy 2.4 D |
1998 / 221 |
furgon |
17,0 tys. zł |
Ford Transit 2.5 TD |
2000 / 192 |
furgon |
32,0 tys. zł |
Iveco Daily 2.8 TD |
2001 / 105 |
furgon |
33,5 tys. zł |
Renault Trafic 1.9 dCi |
2002 / 143 |
furgon |
35,0 tys. zł |
Kia K 2500 2.5 TD |
2003 / 112 |
kontener |
33,2 tys. zł |