Z giełdy. Przeźmierowo
Mercedesy Sprintery oraz Volkswageny LT należą tu do grupy giełdowych pewniaków, którzy zawsze są obecni na placu. W ostatnią niedzielę z zewnątrz lepiej prezentowały się te pierwsze, gdy jednak zajrzeliśmy do środka (kabiny, silniki), okazało się, że solidniej wyglądały wystawione VW. Ceny obu modeli były zdaniem oglądających zbyt wygórowane.
Mercedesy Sprintery oraz Volkswageny LT należą tu do grupy giełdowych pewniaków, którzy zawsze są obecni na placu. W ostatnią niedzielę z zewnątrz lepiej prezentowały się te pierwsze, gdy jednak zajrzeliśmy do środka (kabiny, silniki), okazało się, że solidniej wyglądały wystawione VW. Ceny obu modeli były zdaniem oglądających zbyt wygórowane.
VW LT35 2.5 TDI |
1996 / 275 |
furgon |
25,5 tys. zł |
MB Sprinter 2.9 TD |
1997 / 312 |
furgon |
29,0 tys. zł |
VW LT35 2.5 TDI |
1998 / 250 |
furgon |
32,5 tys. zł |
MB Sprinter 2.3 TD |
1998 / 290 |
furgon |
35,0 tys. zł |
MB Sprinter 2.3 TD |
1999 / 227 |
skrzynia |
39,0 tys. zł |
VW LT46 2.5 TDI |
1999 / 262 |
kontener |
43,5 tys. zł |
MB Sprinter 2.2 CDI |
2000 / 185 |
furgon |
42,0 tys. zł |
VW LT35 2.5 TDI |
2001 / 164 |
skrzynia |
42,8 tys. zł |
MB Sprinter 2.2 CDI |
2001 / 200 |
furgon |
46,5 tys. zł |
VW LT35 2.5 TDI |
2002 / 142 |
furgon |
47,0 tys. zł |