Z giełdy. Słomczyn
Mimo pełni sezonu urlopowego podaż aut na placu samochodów użytkowych podwarszawskiej giełdy nie maleje. Ostatniej niedzieli spory wybór marek i modeli mieli zwłaszcza amatorzy włoskich i francuskich dostawczaków. Egzemplarzy w dobrym stanie było jednak jak na lekarstwo. Dziewięcio-, dziesięcioletnie furgony zwykle miały "spocone" silniki, sfatygowane wnętrza i podejrzanie niskie przebiegi.
Mimo pełni sezonu urlopowego podaż aut na placu samochodów użytkowych podwarszawskiej giełdy nie maleje. Ostatniej niedzieli spory wybór marek i modeli mieli zwłaszcza amatorzy włoskich i francuskich dostawczaków. Egzemplarzy w dobrym stanie było jednak jak na lekarstwo. Dziewięcio-, dziesięcioletnie furgony zwykle miały "spocone" silniki, sfatygowane wnętrza i podejrzanie niskie przebiegi.
Fiat Ducato 2.5 D |
1996 / 220 |
furgon |
12,0 tys. zł |
Iveco Turbo Daily 2.5 TD |
1996 / 180 |
furgon |
15,7 tys. zł |
Iveco Turbo Daily 2.8 TD |
1996 / 230 |
kontener |
18,5 tys. zł |
Citroen Jumper 1.9 D |
1997 / 150 |
furgon |
13,5 tys. zł |
Fiat Ducato 2.5 TD |
1997 / 200 |
furgon |
16,0 tys. zł |
Peugeot Boxer 2.5 TD |
1998 / 192 |
furgon |
16,5 tys. zł |
Renault Master 2.5 D |
1999 / 163 |
furgon |
18,5 tys. zł |
Renault Kangoo 1.2 B+G |
2000 / 134 |
furgon |
9,9 tys. zł |
Peugeot Partner 1.9 D |
2001 / 125 |
furgon |
16,5 tys. zł |
Renault Trafic 1.9 DCI |
2001 / 92 |
furgon |
25,9 tys. zł |