Z giełdy. Elizówka
W ostatnią niedzielę zainteresowani kupnem dostawczaka szerokim łukiem omijali auta z silnikami benzynowymi. Wzięciem cieszyły się tylko samochody napędzane ropą. Nabywcy tłumaczyli: - Diesle są o wiele tańsze w eksploatacji i dużo trwalsze od benzyniaków. Od zakupu nie odstraszały nawet bardzo duże przebiegi aut zasilanych ON.
W ostatnią niedzielę zainteresowani kupnem dostawczaka szerokim łukiem omijali auta z silnikami benzynowymi. Wzięciem cieszyły się tylko samochody napędzane ropą. Nabywcy tłumaczyli: - Diesle są o wiele tańsze w eksploatacji i dużo trwalsze od benzyniaków. Od zakupu nie odstraszały nawet bardzo duże przebiegi aut zasilanych ON.
VW T4 2.4 D |
1992 / 400 |
furgon |
10,8 tys. zł |
Ford Transit 2.0 B |
1993 / 250 |
kombi |
7,0 tys. zł |
Peugeot Boxer 2.5 D |
1995 / 192 |
furgon |
17,5 tys. zł |
Iveco Turbo Daily 2.8 TD |
1996 / 239 |
furgon |
20,5 tys. zł |
MB Sprinter 2.9 TD |
1998 / 169 |
kombi |
32,0 tys. zł |
VW LT 28 2.5 TDI |
1998 / 350 |
furgon |
34,0 tys. zł |
VW T4 2.5 TDI |
1999 / 158 |
furgon |
28,9 tys. zł |
Ford Transit 2.0 TDCi |
2001 / 60 |
furgon |
28,0 tys. zł |
Renault Trafic 1.9 B |
2002 / 220 |
kombi |
35,0 tys. zł |
MB Vito 2.2 CDI |
2005 / 110 |
furgon |
52,0 tys. zł |