Z giełdy. Przeźmierowo
Auta rodzimej produkcji nie zniknęły z tutejszego placu. Bardzo niskie są ceny Polonezów Trucków, szansę na dokonanie szybkiej transakcji miały ostatnio jednak tylko osoby oferujące egzemplarze z instalacjami gazowymi. Przyzwoicie wyglądały Lubliny (głównie II generacja), a także wiekowe, ale zazwyczaj starannie wyremontowane Stary.
Auta rodzimej produkcji nie zniknęły z tutejszego placu. Bardzo niskie są ceny Polonezów Trucków, szansę na dokonanie szybkiej transakcji miały ostatnio jednak tylko osoby oferujące egzemplarze z instalacjami gazowymi. Przyzwoicie wyglądały Lubliny (głównie II generacja), a także wiekowe, ale zazwyczaj starannie wyremontowane Stary.
Star 200 6.8 D |
1990 / 160 |
skrzynia |
10,0 tys. zł |
Star 1142 6.8 D |
1992 / 203 |
kontener |
16,5 tys. zł |
Polonez Truck 1.6 |
1996 / 134 |
pick-up |
2,7 tys. zł |
Polonez Truck 1.6 + G |
1997 / 165 |
kontener |
4,2 tys. zł |
Lublin II 2.4 D |
1997 / 178 |
furgon |
12,0 tys. zł |
Polonez Truck 1.6 + G |
1998 / 112 |
pick-up |
6,5 tys. zł |
Polonez Truck 1.9 D |
1998 / 137 |
kontener |
7,0 tys. zł |
Lublin II 2.4 D |
1998 / 149 |
brygadowy |
14,5 tys. zł |
Lublin III 2.4 D |
2000 / 135 |
furgon |
18,5 tys. zł |
Lublin III 2.4 D |
2002 / 90 |
furgon |
21,0 tys. zł |