Z giełdy. Gliwice
Samochody niemieckie zawsze przyjeżdżały tu licznie, ale na ostatniej giełdzie wyjątkowo dominowały Mercedesy i Volkswageny. Pojazdy tych dwóch marek w różnych wariantach zabudowy stanowiły grubo ponad połowę ciężarowej oferty. Pozostali producenci reprezentowani byli najwyżej przez kilka pojazdów albo nie było ich wcale, jak to się zdarzyło - chyba po raz pierwszy na tutejszym placu - w przypadku Forda.
Samochody niemieckie zawsze przyjeżdżały tu licznie, ale na ostatniej giełdzie wyjątkowo dominowały Mercedesy i Volkswageny. Pojazdy tych dwóch marek w różnych wariantach zabudowy stanowiły grubo ponad połowę ciężarowej oferty. Pozostali producenci reprezentowani byli najwyżej przez kilka pojazdów albo nie było ich wcale, jak to się zdarzyło - chyba po raz pierwszy na tutejszym placu - w przypadku Forda.
MB Sprinter 2.9 D |
1990 / 210 |
skrzynia |
16,8 tys. zł |
VW T4 2.5 B |
1991 / 245 |
bus (8 os.) |
14 tys. zł |
Fiat Ducato 2.4 D |
1994 / 160 |
furgon |
15,5 tys. zł |
Iveco Daily 2.5 |
1994 / 318 |
furgon |
14,7 tys. zł |
VW LT31 2.4 D |
1994 / 209 |
skrzynia |
18,5 tys. zł |
MB Sprinter 2.9 D |
1995 / 230 |
kontener |
25 tys. zł |
MB Sprinter 2.9 TD |
1997 / 340 |
skrzynia |
45 tys. zł |
Kia Regio 2.7 D |
1999 / 124 |
furgon |
11,4 tys. zł |
Citroen Jumper 2.2 HDI |
2003 / 169 |
furgon |
34,5 tys. zł |
Renault Trafic 1.9 DCI |
2005 / 64 |
bus (9 os.) |
56 tys. zł |