Z giełdy. Gliwice
Czasy, kiedy na tutejszej giełdzie dominowały dostawcze furgony, najwyraźniej minęły. Ostatnio tzw. blaszaki były w mniejszości, a pozostałe auta miały za szoferkami skrzynie (z plandeką lub nie), wywrotki, chłodnie, izotermy lub kabiny do przewozu osób. Kto szukał jeszcze czegoś innego, mógł kupić samo podwozie, by zabudować je sobie dowolnie.
Czasy, kiedy na tutejszej giełdzie dominowały dostawcze furgony, najwyraźniej minęły. Ostatnio tzw. blaszaki były w mniejszości, a pozostałe auta miały za szoferkami skrzynie (z plandeką lub nie), wywrotki, chłodnie, izotermy lub kabiny do przewozu osób. Kto szukał jeszcze czegoś innego, mógł kupić samo podwozie, by zabudować je sobie dowolnie.
Iveco Daily 2.5 TD |
1991 / 200 |
skrzynia |
15 tys. zł |
Ford Transit 2.5 D |
1992 / 130 |
wywrotka |
19 tys. zł |
Peugeot Boxer 2.5 D |
1996 / 160 |
skrzynia |
24,5 tys. zł |
MB Sprinter 208 2.3 D |
1996 / 209 |
skrzynia |
27 tys. zł |
VW T4 2.4 D |
1998 / 230 |
bus (9 os.) |
30,5 tys. zł |
VW LT46 2.8 TDI |
1998 / 340 |
chłodnia |
52 tys. zł |
Kia K 270 2.7 D |
1999 / 94 |
skrzynia |
13 tys. zł |
Ford Transit 2.0 TDI |
2001 / 198 |
bus (9 os.) |
28,5 tys. zł |
Citroen Berlingo 1.9 D |
2004 / 64 |
furgon |
21,7 tys. zł |
Fiat Ducato 2.3 JTD |
2004 / 110 |
furgon |
41,6 tys. zł |