Z giełdy. Kraków
Na giełdzie ruch nieco zmalał i dominują furgony z końca lat 90. ubiegłego wieku. Sporo jest Fiatów Ducato, nie brakuje także dużych furgonów Mercedesa. Ostatnio do sprzedaży wystawiono aż dwa, oba miały czarne polskie rejestracje, które świadczą, że są od co najmniej siedmiu lat eksploatowane w Polsce. Naszą uwagę przykuł większy o oznaczeniu 711D i ładowności 3,3 tony (DMC 6,3 t). Szesnastoletni pojazd napędzany był czterolitrowym dieslem i miał przebieg 233 tys. km. Cena wywoławcza wynosiła 28,8 tys. zł.
Na giełdzie ruch nieco zmalał i dominują furgony z końca lat 90. ubiegłego wieku. Sporo jest Fiatów Ducato, nie brakuje także dużych furgonów Mercedesa. Ostatnio do sprzedaży wystawiono aż dwa, oba miały czarne polskie rejestracje, które świadczą, że są od co najmniej siedmiu lat eksploatowane w Polsce. Naszą uwagę przykuł większy o oznaczeniu 711D i ładowności 3,3 tony (DMC 6,3 t). Szesnastoletni pojazd napędzany był czterolitrowym dieslem i miał przebieg 233 tys. km. Cena wywoławcza wynosiła 28,8 tys. zł.
Star 1142 6.8 D |
1991 / 180 |
skrzynia |
8,5 tys. zł |
MB 609D 4.0 D |
1994 / 400 |
furgon |
20,0 tys. zł |
VW LT35 2.5 TDI |
1997 / 180 |
furgon |
34,0 tys. zł |
Fiat Ducato 1.9 D |
1998 / 208 |
furgon |
20,0 tys. zł |
VW T4 2.5 TDI |
1999 / 200 |
furgon |
32,0 tys. zł |
VW LT28 2.5 TDI |
2000 / 129 |
furgon |
32,9 tys. zł |
Ford Transit 2.4 TDCi |
2001 / 163 |
kombi |
28,1 tys. zł |
Ford Transit 2.0 TDDi |
2001 / 160 |
furgon |
28,5 tys. zł |
Iveco Daily 2.8 TD |
2001 / 120 |
furgon |
45,7 tys. zł |
Renault Trafic 1.9 dCi |
2004 / 119 |
kombi |
75,6 tys. zł |